0d3b22d627a1a07a6da3222728be8eef1

پرچمدار لوکس ترین DS5 مدل 2018

DS5

ظاهر DS7 کراس بک از نظر پرستیژ در سطح بسیار بالایی است و این ماشین استایل کاملا لوکس اروپایی را دارا میباشد. برای درک سطح لوکس بودن دی اس 7 کراس بک بد نیست بدانید که این ماشین به عنوان ماشین جدیدترین رئیس جمهور فرانسه برای حضور در مکان های مختلف استفاده میگردد.

dsiran
Citroen DS5 2016 27

متمایز و لوکس

دی اس7 کراس بک در چهره جلو ماشین بر اساس طراحی الماس مانند ساخته شده است و به صورت زیبای این ماشین که نگاه میکنید جلو پنجره مشبک، چراغ های LED و نوار های کروم کاملا حس تحسین را در شما برای این حجم از هماهنگی و زیبایی بر می انگیزد. در نمای جانبی دی اس 7 کراس بک به طوری طراحی شده است که به بهترین شکل قسمت های جلو و عقب ماشین را به هم متصل کرده است و در ادامه به قسمت عقب ماشین دی اس7 کراس بک که می رسیم چراغ های سه بعدی و دیفیوزر جذاب از دیگر زیبایی های این ماشین هستند که به چشم میایند.

DS 5 نماد راحتی، صنعتگری و تکنولوژی فرانسوی‌ ها

Citroen DS5 2016 7

چراغ‌ های LED فعال

با استفاده از تکنولوژی تمام led
Citroen DS5 2016 34

کلاستر تمام رنگی

دی اس7 کراس بک؛ سرشار از تکنولوژی
Citroen DS5 2016 32

فضای داخلی

ویترین هنر صنعتگران فرانسوی‌
Citroen DS5 2016 26

طراحی بیرونی

جذابیت، آسایش و تکنولوژی

چرا دی اس 5

پیشرانه‌های بنزینی این خودرو تنها در یک حجم ۱.۶ لیتری و در دو تیپ متفاوت عرضه می‌شوند، این دو تیپ هم به ترتیب THP 160 و THP 200 نام دارند و هر دوی‌شان هم مجهز به سامانه توربوشارژ هستند. پیشرانه THP 160 با همکاری گروه خودروسازی ب‌ام‌و توسعه‌یافته است و از توانی معادل ۱۶۰ اسب بخار و گشتاوری معادل ۲۰۰ نیوتن‌متر برخوردار است. خروجی توان پیشرانه THP 200 هم معادل ۲۰۰ اسب بخار و گشتاورش برابر با ۲۷۵ نیوتن‌متر است. البته اخیراً یک پیشرانه به نام THP 210 هم معرفی شده است که از توانی معادل ۲۱۰ اسب بخار برخوردار است و قرار است که از سال جاری میلادی (۲۰۱۶) در این خودرو به کار گرفته شود. پیشرانه‌های دیزلی این خودرو در دو نوع متفاوت عرضه می‌شوند و از انواع با آلایندگی کم (BLUEHDI) هستند که در حال حاضر از جدیدترین و مدرن‌ترین نسخه‌های شرکت سازنده خود به شمار می‌آیند. نخستین پیشرانه دیزلی که BLUEHDI 120 نام دارد از توانی معادل ۱۲۰ اسب بخار برخوردار است و پیشرانه دیگر هم که BLUEHDI 150 نام دارد از حجمی معادل ۲ لیتر و خروجی توانی معادل ۱۵۰ اسب بخار بهره می‌برد. نسخه‌هایی هم که قرار است وارد کشورمان شوند از انواع بنزینی آن هستند. تمامی این پیشرانه‌ها نیز از استاندارد آلایندگی یورو ۶ بهره می‌برند. به لحاظ سیستم انتقال قدرت، این خودرو از یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد که توسط شرکت آیسین (AISIN) ژاپن توسعه‌یافته است، شرکتی که درزمینهٔ ساخت گیربکس از برترین‌هاست و از لکسس تا پورشه، مشتریان آن هستند. خصوصیات فنی و تکنیکی پیشرفته DS 5، مورد تأکید اکثر کارشناسان خودرویی در دنیا قرار گرفته است و عمده سایت‌های معروف خودرو، هندلینگ خوب و سواری راحت آن را ستوده‌اند.

Citroen DS5 2016 05
Citroen DS5 2016 22

کیفیت مثال زدنی کابین خودرو

به لحاظ ایمنی، نسخه اولیه این خودرو توانسته است ۵ ستاره را از موسسه ایمنی EURONCAP اروپا کسب نماید و تمامی تیپ‌های آن نیز به‌طور استاندارد از ۶ عدد کیسه هوای ایمنی بهره می‌برند. همچنین سامانه‌های ایمنی متعددی همچون ABS،BA،EBD،ESP و…در تمامی نسخه‌های این خودرو به‌طور استاندارد تعبیه شده است. علاوه بر آن، سیستم‌های پیشرفته‌ای اعم از کنترل کشش هوشمند (ITS)، کنترل خودکار نور بالای چراغ خودرو (AHB) و هشداردهنده خروج از خط (LWB) و سیستم نمایشگر نقاط کور (BSM) و….. در انواع متعدد این خودرو وجود دارند. همه این‌ها هم در کنار یکدیگر،DS 5 را به یکی از ایمن‌ترین خودروهای مدرن امروزی در دنیا بدل نموده است.

مشخصات فنی و آپشن ها

مشخصات فنی

مشخصات پایه

ویژگی‌هاموتور ۴ سیلندر توربو شارژ - کم مصرف
گیربکس۶ دنده اتوماتیک

موتور

حجم موتور۱۵۹۸ cc
موقعیت موتورجلو
سیلندر۴
تعداد سوپاپ۱۶
اسب بخار۶۰۰۰/۱۶۵
گشتاور۴۰۰۰-۲۴۰/۱۴۰۰
a3840f3531a4e46135ef9e578f93fb61

ابعاد و ظرفیت ‌ها

ابعاد و وزن

طول۴۵۳۰ mm
عرض۲۱۲۸ mm
ارتفاع۱۵۱۳ mm
وزن۱۶۱۵ kg
سایز تایر۲۳۵/۴۵R۱۸

سرعت و شتاب

حداکثر سرعت۲۰۲ km/h
شتاب۱۰,۴

سوخت

سوخت۵,۹
ظرفیت مخزن۶۰
استاندارد محیط زیستیورو ۵

امکانات

fd81768d30faf4e37546642e57b63bea

آپشن ها

  

امکانات

کیسه‌های هواراننده - سرنشین - جانبی جلو - پرده ای
ترمزABS - EBD - ESP - ASR
صندلیجلو گرمکن - ماساژ صندلیهای جلو
تهویه مطبوعاتوماتیک دوگانه
پنجرهبرقی
آینهبرقی - تاشوندگی برقی - گرمکن
چراغزنون - مه شکن جلو - چرخش نور در پیچ ها
متفرقهکروز کنترل - هشدار دهنده نقطه کور - سنسور پارک - دوربین عقب
 
سیستم صوتی
 
پنل سیستم صوتی لمسی 7 رنگ با قابلیت های پخش رادیو، سی دی، بلوتوث هندزفری
ترمز و پایداری
 

دیگر امکانات

پیشرانه توربوشارژ  - سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی - کروز کنترل دارای محدود کننده ی سرعت - سیستم پایش و هشدار نقاط کور - سنسور باد تایر - سنسورهای پارک جلو و عقب و دوربین دید عقب - ترمز دستی الکترونیک اتوماتیک - مه شکن های جلو با گردش اتوماتیک - شوینده چراغ های جلو - رینگ آلیاژی طرح الماس 18 اینچ - نوارهای جانبی کروم - لوله های اگزوز دوگانه طرح کروم - صندلی های جلو دارای گرمکن و قابلیت تنظیم الکتریکی - صندلی های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع - سیستم ورود و استارت بدون سوییچ - صفحه نمایش رنگی هدآپ - سقف پانوراما سه قسمتی با دریچه مجزا
e33740dee575495393e6a0fc28db2d55

گالری عکس های بیرونی DS

گالری عکس های داخلی DS

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.