دسته‌بندی نشده

نمایشگاه خودروی ژنو 2015 : DS تبلوری نوین از روح آوانگارد

1955 تا 2015 : DS شصت ساله است.

“با تاسیس برند DS در سال 2014، از میراث برجسته ی DS 19 که 60 سال پیش متولد شده بود رونمایی شد. این خودروی افسانه ای حایز ارزش هایی از جنس نو آوری، تعالی و پیشگامی است. این مدل در کنار خواهر خود، یعنی SM، پرچمدار خودروهای متعالی و لوکس فرانسوی هستند.

مدل های امروزی DS نیز با الگو برداری ژنتیک از1995 DS، طراحی، تکنولوژی، راحتی، کارایی، مرغوبیت مواد و ظرافت عالی را چون طیف های رنگی در یک تابلوی نقاشی نفیس با یکدیگر ترکیب کرده اند. تاریخ گواهی خواهد داد که نام دو حرفی این برند چون خورشیدی در آسمان خودروهای لوکس دنیا پایدار خواهد درخشید.”
Yves Bonnefont
مدیرعامل برند DS

2015 ، رونمایی از برند DS

DS به طور رسمی در 1 ژوئن 2014 به یک برند تبدیل شده است و چشم انداز خود را اعلام می کند: بازگشت خودروهای فرانسوی به اوج جریان خودروهای لوکس. این برند همچنان پرچم ارزشهای نوآوری و تمایز را به عنوان میراثی از مدل DS 1955 افراشته نگاه داشته است. DS برای مشتریانی که به دنبال ابراز هویت والای خویشند، مدل های DS 3، DS 3 Cabrio، DS 4، DS 5، DS 5 LS و DS 6 (مختص بازار چین) را در خط تولید قرار داده است. در سال 2015، DS شصتمین سالگرد معرفی اولین مدلش را جشن می گیرد. در نمایشگاه خودروی ژنو، برند جدید در صدد نمایش روح آوانگارد خود در قالب خودروهای DS است. در ژنو همچنین از New DS 5 رونمایی می شود که تبلور دوباره ی هویت برند، با رخساری جدید، تجهیزات تکنولوژیک پیشرفته، و با بهره گیری از موتورهای کارامد، اصلاح شده و پر قدرت به حساب می آید.

لوگوی جدید، امضای برند DS

برند مستقل DS به طور رسمی در ژوئن 2014 درست مثل DS 1955، در پاریس متولد شد. امروز، این برند از لوگوی جدید خود، یعنی حرف-واره ی DS نشسته بر سریر عبارت “DS AUTOMOBILES” رو نمایی می کند. زبان این برند فرانسوی انتخاب شده است تا ریشه های فرانسوی آن را یادآور شده و جایگاه متعالی و ارزشمند DS را در والاترین رده ی دانش فنی خودرو منعکس کند . DS همچنین نمایشگاه بین المللی خودروی ژنو را انتخاب کرده است تا از امضای برند خود یعنی روح پیشگامی (Spirit of Avant-Garde) رونمایی کند. این امضا در زبان انگلیسی بازتاب چشم اندازهای بین المللی DS می باشد و فلسفه این برند است: ارائه ی خودروهای کاملا تکنولوژیک و صاحب سبک با پرداخت دقیق به کوچکترین جزئیات و فراهم آوردن حس سواری استثنایی و راحت. از طرفی شعار “روح آوانگارد” معرف نگرشی است که DS طی آن از همه ی فعالانی که در جهت تعالی پیشگام اند و این افق امید بخش را دنبال می کنند دعوت به همکاری می کند.

New DS 5: پرچمدار برند DS

600X430_DivineDS_GRILLEAnd، بهترین مدلی است  که می تواند نماد روح آوانگارد DS باشد. بازدیدکنندگان نمایشگاه خودروی ژنو برای اولین بار در جهان به ضیافت New DS5، پرچمدار برند که نمایانگر خصوصیات هویت اصیل آن است، دعوت می شوند. نمای جلوی جدید که DS Wings نام دارد به همراه موجی از دیگر ویژگی های پیشرو DS را به آنچه هست تبدیل نموده است. با سبک پیشگام و آوانگارد، کارایی پویا، ظرافت، توجه به جزئیات و مدرن ترین تکنولوژی ها، New DS 5 کلیه ی خصوصیات خودروهای DS از اجداد دیروز تا ستاره های فردا را داراست.
طراحی جلوی DS 5، با چراغ های بزرگ DS LED Vision و آرایش عمودی جلوپنجره که نشانبرند DS چون تندیسی در کانون آن می درخشد، بازتاب شخصیت و بازتاب هویتی همگن با جایگاه والای برند است. طرح جلو پنجره که DS Wings نام دارد، تندیس یادمان و بزرگداشت مدل های DS تاریخی محصول سیتروئن است.
در کابین راننده چون جایگاه خلبانها به آخرین نسل از صفحه ی لمسی 7 اینچی مجهز شده است که به سرویس های پیشرفته ی ارتباطی مجهز می باشد. پس از عرضه به بازار، مشتریان این مدل امکان انتخاب پنج موتور با کارایی فوق العاده را خواهند داشت که قدرت ( تا 400 نیوتن متر گشتاور، بسته به نوع موتور) و بازده ی انرژی بالا و انتشار آلایندگی پایین (انتشار Co2 در حد 100 گرم در کیلومتر یا حتی 90 گرم در کیلومتر بسته به نوع موتور) را در کنار هم ارایه میکنند.
با این خصوصیات برجسته، به همراه برتری های کلاسیک DS مثل طراحی پیشگام و وسواس در پرداخت به کوچکترین جزئیات، New DS 5 به عنوان پرچمدار برند DS معرفی می شود.

 

DS5 MOON DUST : مدل نمایشی که DS 5 را از زیر ذره بین می گذارد.

600X430_MOONDUST ، جلوپنجره DS Moon Dust ، در تلاقی بدنه ی هواپیماگونه اش به رنگ خاکستری و قطعات کروم بدنه با پرداخت خاص، نمایی با شکوه به این مدل بخشیده است. پرداخت های کروم نمای جلو به طور استثنایی درخشان بوده و با اجزای زیبای دیگر به رنگ کروم تیره کنتراست فوق العاده ای دارد.

برای افزودن به وسعت دید نمای جلو از هر زاویه، جلوپنجره با طرح DS Wings طراحی گرافیکی و هنری منحصر به فردی ایجاد کرده است که مونوگرام DS را درخشان تر می نمایاند و در انتها نمای با شکوه آن به دو باله ی نورانی درون چراغ های بزرگ جلو، می پیوندد.

فضای داخلی فوق بهینه ی DS5 Moon Dust سرنشینان را به جهانی فراتر از مرزهای کنونی پرداخت سطوح داخلی خودرو، فرا می خواند. تودوزی داخل این مدل توسط تکنیک های چرم سازی کلاسیک و با استفاده از بهترین مواد اولیه انجام شده است. از چرم قهوه ای واکس شده با دوخت طرح بند ساعتهای لوکس گرفته، تا پنل های درب با ابریشم پلیسه دار و قاب هایی از آبنوس Macassar ، فضای داخل DS5 Moon Dust را به دکوراسیون قصرهای مجلل شبیه کرده است.
DS 5 Moon Dust با موتور دیزل هیبریدی رانده می شود.

 

DS 21 PALLAS مدل 2015، ادای احترام به تاریخ

600X430-DSPALLAS : مدل نمایشی خودروی 2015 DS 21 ادای احترامی است به مدل افسانه ای DS 1955 که امسال شصتمین سالگرد خود را جشن می گیرد، و مدل 2015 میراثی است از آنچه برند DS امروز از آن الهام گرفته است. متخصصین مرکز طراحی DS، مدل DS21 Pallas را با ایده ی تلفیق میراث افسانه ای و بلوغ فعلی این برند، طراحی نمودند. مدل در حال نمایش در ژنو با تنپوش بیرونی به رنگ آبی جوهری، رنگ رونمایی از New DS 5، و لباس درونی از جنس چرم سمی آنیلین criollo که در نسخه های اعلای مدل های DS امروزی یافت می شود، خودنمایی می کند.

DIVINE DS: آینده ی DS

Concept_car-Divine-ds-exterior
600X430_DivineDS_ARRIEREA روح آینده ی DS نیز در نمایشگاه ژنو در قالب Divine DS حضور دارد. این خودروی مفهومی که در نمایشگاه خودروی پاریس 2014 رونمایی شد، فوران DNA برند بوده و تبلور والای آن است. این جلوه ی متعالی که در پاریس طراحی و ساخته شده، جزئیات و تکنولوژی را به عالی ترین وجهه پیوند می دهد. به پیکره ی چهار درب جمع و جور، براق و عضلانی آن با امضای گرافیکی منحصر به فردش توجه کنید. پرداخت برجسته ی داخل آن بی نهایت منحصر به فرد است. تکنولوژی پیشرفته ی Divine DS شامل چراغ های بزرگ جلوی لیزری، باریکه ی روی شیشه ی عقب که می تواند برای تنظیم ایرودینامیک جریان هوا بالا بیاید، قابلیت های دید عقب حین رانندگی توسط دوربین و خصوصا با جایگاه راننده که همچون کابین خلبان طراحی شده است، می باشد.
Divine DS مفهوم Hypertyping را ارایه می کند که امکان انتخاب از بین سه فضای داخلی با هویتی برجسته و منحصر به فرد را به مشتریان میدهد: Parisian Chic، Male و Fatal Punk

سرویس های ارتباطی جدید

از آنجا که خودروهای DS مجهز به تکنولوژی پیشرفته هستند، لذا بهترین سرویس های ارتباطی بصری را در جهت کسب رضایت مشتریان ارزشمند خود ارائه می دهند:

یک صفحه ی لمسی  جدید در کلیه ی مدل های DS در نیمه ی اول سال 2015. این صفحه در مدل New DS5 با سیستم نمایشگر آینه ی جدید هماهنگی داشته، که به اپلیکیشن های گوشی های هوشمند سازگار از طریق صفحه ی خودرو حتی بدون لمس کردن صفحه ی گوشی، امکان دسترسی می دهد. این امکان بلافاصله پس از رونمایی تجاری خودرو قابل دسترس خواهد بود.

بسته ی کنترلی:  سابقه ی سرویس مجازی (کنترل خودکار مسافت و یادآور های سرویس) و پیشنهاد برای رانندگی ECO  بر اساس اطلاعات فنی ارسالی توسط خودرو .

اپلیکیشن جدید MyDS، سازگار با گوشی های هوشمند اندروید/iOS . این اپلیکیشن مجهز است به کاربری هایی مثل تشخیص مکان خودروی پارک شده، هدایت پیاده روی به مقصد نهایی، یادآورهای سرویس و دسترسی به اسناد خودرو و هدف این است که در طول سفر همچون یاوری کنار مشتری بوده و به همراه سرویس های بصری و نوین، اطلاعات کامل در مورد خودرو و پیشنهادهای ویژه در مورد خدمات خاص مشتریان DS به وی ارائه شود.