دسته‌بندی نشده

کنفرانس خبری دی اِس در تهران

خطاب به ژورنالستهای و خبرنگاران در یک کنفرانس خبری در 6 اکتبر در تهران

Arnaud Ribault  نایب رئیس فروش و بازاریابی برند DS   و جناب اقای داریوش بیریا  رئیس هیئت مدیره گروه آرین ورود و حضور برند DS را در بازار ابران اعلام نموده و از احداث اولین نمایشگاه استاندارد برند DS در ماه های آینده خبر دادند .

در تاریخ  6  ام اکتبر 2015  در رستوران مجلل دیدارینو تهران واقع در منطقه تجریش ، DS  وگروه آرین شراکت و خود را در توزیع محصولات متنوع DS  اعلام کردند .

گروه آرین به عنوان یک گروه متخصص در صنعت خودرو از سال 2011 ، سابقه ای پایدار در زمینه ارائه خدمات گسترده و با کیفیت در صنعت خودرویی کشور داشته و شرکت آتی موتو نیز به عنوان زیر مجموعه گروه آرین و  نماینده  رسمی برند DS جهت وارادات ، فروش و خدمات پس از فروش محصولات DS ، تحت استاندارد های جهانی برند ،فعالیت خواهد داشت .

بر اساس صحبتهای Arnaud Ribault  نایب رئیس فروش و بازاریابی برند DS  شراکت و همکاری با گروه آرین یک فاز استراتژیک در زمینه گسترش و توسعه بین المللی برند DS محسوب می شود . مطمئنا ارزشهای لاکژری فرانسوی ارتباط عمیقی با بازار ایران و مخاطبان ایرانی داشته و بازار ایران امید و ارزش ویژه ای برای برند DS محسوب می شود .

 

از طرف گروه آرین بر اساس صحبتهای جناب آقای داریوش بیریا ”  اعلام رسمی و امضاء امروز با یک برند لاکژری فرانسوی در یک توافق ویژه جهت توزیع برند DS در ایران  ، لحظه ای به یاد ماندنی است . مطمئنا مشتریان عزیز ایرانی از طراحی ، تکنولوژی ، اهمیت و ارزش گذاری به جزئیات و ظرافت و زیبایی فرانسوی خودرو های بی نظیر DS به هیجان خواهند آمد . ”

 

با راه اندازی سایت www.DriveDS.ir   از 6 اکتبر 2015 یک تجربه دیجیتالی هیجان انگیز برای مشتریان  ایرانی برند DS در دسترس خواهد بود . این سایت با بهر گیری از ویژویال و انیمیشن های قوی ، استایل آوانگارد،  تکنولوژی پیشرفته  ، اهمیت و ارزش گذاری به جزئیات و ظرافت و زیبایی فرانسوی و داینامیک همراه با راحتی بی نظیر مدل های DS را به نمایش می گذارد .

 

این سایت کلیه مدلهایی را که به زودی در بازار ایران در مرحله اولیه رونمایی و توزیع خواهد شد را به نمایش می گذارد .

سرلوحه و پرچمدار مدل های DS مدل New DS 5  ، سذان فوق لاکژری DS 5 LS  ، SUV شکیل ، مدرن و قدرتمند  DS 6

هر سه مدل با موتور های بنزینی با گیربکس اتوماتیک با استاندارد های بالای اروپایی  عرضه خواهد شد .

البته که مطمئنا به زودی نیز  مدل های دیگری از این بند در راه خواهد بود .